maanantai 8. kesäkuuta 2015

Powder Puff 2015

Elekkee huoliko, en miekää tiennyt mikä se ol. Olin mie nähnyt kuvia kyllä ulkomailta tapahtumasta mutta en tiennyt mihkä mie menin mukaan (kunnes pussit poksu). Kaverit vaan sano et ne on tänä päivänä tekemässä jotain joten lyttäydyin mukaan kun olin äitienpäivää menossa viettämään joka tapauksessa kaupungin ohi. 

Oh, teh exitement! Tuosson meijjän pussukkaisia. Ja yksisarvinen. Ootellaan ja pelataan.

Osa limboili odotellessa, 

No sit avattiin pussit. Mie sain heti punasen naamaani ja puolet puuterista suuhuni. 


Elekkee kysykö ideaa, en tiedä. Kansainvälistä tämä on ja paljon oli vaihto-opiskelijoita paikalla. 

Hauskaa ihmisillä oli. 

Tämän näköiseksi porukka sitten muuttui siellä. 

Minä sain aika vähän puuteria päälleni kun olin syrjemmässä ottamassa noita kuvia. (Ens vuonna sinne keskelle vaan)

Ihhahhaa, Ammuu ja ...en tiedä mitä kirahvit sanoo.
Miun kaverit joiden kanssa olin <3 Ihania elukoita ovat he!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti